Bestellen en verzenden

De meeste maatwerk-sieraden worden vanuit de werkplaats in Dinxperlo geleverd of opgehaald.

Contact hierover is meestal persoonlijk of via online kanalen, mail, Messenger, Instagram ed.

Wanneer via de Webshop besteld is kan voor afhalen of verzenden gekozen worden.

Betalen gaat veilig via Mollie en verzenden gaat via PostNL, met een brievenbuspakket en Track & Trace.

Verzend- en leveringsbeleid

Levertijd

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd. Mocht deze levertijd om wat voor reden dan ook niet haalbaar zijn dan brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

 

Verzending

Bestellingen worden verzonden via Sendcloud. U ontvangt na het verzenden van uw bestelling per email een track & trace code waarmee u het pakket via Postnl kunt volgen.

 

Verzendkosten

De vermelde prijzen zijn exclusief € 4,95 verzendkosten. Bij bestellingen vanaf 49,- zijn de verzendkosten voor ons.

Liever gratis ophalen in Dinxperlo? Informeer dan naar de mogelijkheden via info@vansaes.nl

 

Bedenktijd/retour

Het kan weleens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder reden van opgave te annuleren. Dit geldt niet voor producten die zijn gepersonaliseerd of op maat gemaakt zijn.

De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

Wanneer u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, dan zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@vansaes.nl  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.